vesker

tirsdag 3. januar 2012

Nye Kurs januar og februar!!

13-14 Januar skal jeg igjen ha et nytt sy kurs.


Vi skal sy kjoler. Og det blir kjempemorro. Det blir enkle kjoler som har god passform og jeg er sikker på at alle syr minst 2 kjoler i løpet av helga.

Vi skal møtes ved butikken min i skolegata 14. Fredag kl : 1800 -2100
                                                                            Lørdag kl: 1030- 2000
                                                                            Søndag kl: 1030- 1500


 Pris 1200. Det er ikke innkludert stoffer. Men mat og drikke.

For dere som er usikre på hvor dere skal bestille stoffer, finnes det  mange muligheter. Her vil jeg linke opp noen som er raske til å levere. Men stoff og stil er jo den billigste men det tar jo litt lengre tid.

Kreativ de har kvalitets stoffer. Leverer raskt.
Textart De leverer raskt, bra stoffer og billig. 
Tante Mie Masse flotte mønster.
Leanne Her har du alt av sy tilbehør osv.
Skaar Tekstil her bestiller jeg det gode ullstoffet. Det blir billigerer for deg å bestille direkte herfra.
Sydilla her har du mange lekre stoffer.
Stoff og Stil her har du de fleste stoffer og ting som du trenger på kors hos meg. Til en billigere penge. Fin plass å starte på hvis en er uerfaeren og vil prøve seg fram. Tar litt tid før pakken kommer.  Det er også her jeg bestiller møster til kjolene vi bruker. Jeg bruker disse mønstrene fordi det er mye enklere for dere å kjøpe dem i ettertid også. kjole mønster

Dere som skal på kurs må ha med : Symaskin (du kan få låne av meg)
                                                         Saks
                                                         Måleband
                                                         Knappnåler
                                                         Tråd
                                                         Stoff(jeg har for salg også)
Ellers det som du har som symaskinstilbehør!!
Og masse godt humør :-))
Har en plass ledig på dette kurset.





Sykurs i Februar 10- 12

Her blir det bruk av stoppefot, mange nye sømmer på kjoler. Vi syr på lommer i annet stoff osv.
Det blir kanskje sydd 1-2 kjoler pga all dekor og bling som skal på kjolene. Vi skal forme lommer slik som du ønsker det. Og vær gjerne litt på forskudd slik at jeg kan prøve ut det som du kan ønske deg. Det blir bruk av dekor tråder, ullkrager, mansjetter og vi syr hetter med for i. Etter hva du ønsker ¨prøve. Men dette kommer til å bli et herlig kurs. Her må en ha litt mere ting.


Dere som skal på et slikt kurs må ha med :
bling(roser, gamle smykker, effektgarn, osv)
Vlisoflix (dobbeltsidig vliselin)
Vatt(det har jeg) trenger ikke så mye, men noe å trene på.
Noen få biter av bomullstoffer til å lage blomster  av(jeg kommer til å ha noe stoffer med bomull til salgs)
 Stoppefot + det samme som i kurset for januar.

Stoppefot kan jeg skaffe, men da må jeg vite hvor mange som trenger det.
På dette kurset har jeg 3 plasser ledig. 

Kontakt meg på mobil 95779405 
eller mail: villemo_3@hotmail.com













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar