vesker

mandag 16. januar 2012

Noen av helgas kjoler!

Denne sykurshelga har det blitt født så mange nye ideer og kjoler.
Det er en lykke for meg å være til hjelp og glede for andre. Fordi den glede jeg får igjen når jeg har kurs er helt magisk og inspirerende!!










Alle disse kjolene og flere til ble sydd på kurs i helga. Det er sydd i ull, velour, chenille, jersy, ribb, bomull og fleece. Tenk for et mangfold det ble på dette kurset. Det ble med store lommer, hjerter, hetter, band og blomster. Og ikke mist glitter og glam. Dette gikk veldig bra folkens :-)

Og til dere andre som har lyst til å gå på kurs blir det nye muligheter til utover våren og til høsten igjen!!



2 kommentarer:

  1. Så mange herlige kjoler:-)
    Ville så gjerne vært med på kurs jeg også, men blir litt langt å dra for min del dessverre.
    Kanskje du skal ha ett kurs på Innherred en gang? Det hadde vært topp.
    Lykke til videre Borghild ;-))

    SvarSlett
  2. jepp, jeg kan komme. Det er bare å finne sted og tid så går det helt fint :-)

    SvarSlett