vesker

torsdag 4. november 2010

Ny Prosjekter på gang.

Men først må jeg bare fortelle hvor glad jeg ble i den nye veska. Den er sendt til Sortland i går. Jeg håper den kommer fram om noen dager. Jeg er så glad fordi det er det første projektet som jeg har gjort på bestilling. Jeg har ikke laget så mye på bestilling, men det ble igjen en ny glede og jeg fikk bruke så langt tid jeg ville, men det gikk da fort egentlig. Men at jeg tok det på sparket var litt morro. Hadde ingen vanskeligheter med den untatt at jeg selvfølgelig glemte meg bort og skjærte bor glidelås låsen en gang. Det er slikt som kan skje. Det som jeg har lagt ut er slik at en må prøve seg frem selv og litt ufullstendig. Men den er lov til å prøve hvis en får lys til det.

Nå skal jeg beynne på noe svart og hvitt.

Og så gleder jeg meg til begynne å sy nede på verkstedet mitt igjen. Det har ligget på vent fordi formen har vært ellendig desverre i hele høst. Men skal prøve å komme meg på sykveld i kveld og få ny innspirasjon. og ikke minst se hva andre holder på med,. det er kjempemorro.
I går hadde jeg besøk av ei som syr kjoler i flis, de blir så nydelige. Hun er kjempeflink, men ser jo at jeg får lyst på ei overlock maskin.

Jeg får vel begynne å ta bilder på neste runde. I svart hvitt, veske med avisutklipp på, jeg tegner og syr. Og vet ikke hvordan det blir før jeg starter. Har en visjon inne i hodet og som regel går det bra. Men det hender også at de blir uferdig og liggende i en kasse.

Takk for at du tittet innom meg:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar