vesker

torsdag 13. januar 2011

Storslått brodering.

Denne stoffbiten fann jeg hjemme hos mor i jula. Nå har jeg klippet det ut til skjørt. Jeg fikk til 4 biter med skøyt og til en linning akkurat på cm. Det har vært så morro, så i morgen må jeg ut å kjøpe for og så skal jeg ha lommer. Jeg har så lyst på lommer. Og da blir det det.

Men jeg får ikke til å legge ut bilder, tjener avvist står det hele tiden. Jeg holder på å bli sprø. Så da får jeg vise ferdig produkt når skjørtet er ferdig i stedet.

Du kan se den her inne, jeg er lykkefuria.

2 kommentarer:

  1. Heisann:)

    Godt Nyttår.

    Er mye fint her inne,koselig å titte når jeg endelig fant den igjen ;)

    Tirsdagshilsen fra "Mathea" :-)

    SvarSlett
  2. Blir spennende å se hvordan skjørtet blir. Mye fint du har her inne, blir veldig inspirert:-)
    Har ordnet meg blogg jeg også, er ganske så i startfasen, men du er hjertelig velkommen til å titte innom. Har lagt deg til blogglisten min.

    SvarSlett