vesker

torsdag 13. januar 2011

Godt Nyttår !!  


 det
Da ble det et større syrom på meg likevell, og jeg er så gled. Det tok veldig lang tid før vi greide å få opp alt. Jeg kan ikke noe for at energien ikke var til stede før jul. Men nå er nesten alt på plass, bare klippebordet igjen. Og da er det plass til 6 stykker for å sy samtidlig. Så her kan en ha samsøm. Det er to trapper å gå opp, med det går fint har jeg funnet ut og har dradd symaskin bade opp og den i den siste tiden. Da er det klær jeg er blitt litt hekta på. Så jeg håper på å få vist fram litt her. Jeg er med på ufo konkuranse inne på visyr og har stilt med mange gamle og noen rare ting. Som jeg selvfølgelig skal legge ut etterhvert. Jeg ble litt lei av lappeteknikk, men har likevell tatt frem noe som er en skikkelig ufo og har ligget lenge.

1 kommentar:

  1. Ja her du god plass å boltre deg på lykke :o) Herlig!

    Det kommer nok mange flotte produkter fra deg i fremtiden for her har de gode idèene også god plass ;o)

    SvarSlett