vesker

torsdag 2. juni 2011

Flere barnkjoler!




De tre kjolene er i str 1 år.  Jeg skal sikker pynte dem litt til med bånd ol. Men er helt tom for bling og stæsj. Så i morgen skal jeg se hva som finnes i byen. Trenger også noen knapper også. Det er så morro å sy småkjoler ut av restestoffene som jeg har sydd kjoler av. 
Ellers holder jeg på med å hekle vognteppe som jeg håper jeg blir ferdig med i helga. Og jeg har igjen å ha på  bånd, knapper osv på 5 kjoler til voksne. Så da er jeg nesten tom for stoff, så jeg skal bruke masse tid på brodere mønster ol på mange av dem for hand. Jeg har ikke kjøpt meg broderimaskin ennå. Men det står på ønskelisten :-))


Denne kjolen er i str 3 år

1 kommentar:

  1. De er bare helt herlige de kjolene du syr. Blir artig å se hvordan de blir med litt pynt på.
    Du får ha ei riktig fin helg Borghild,
    å kos deg med kjolene dine :-)))
    Klem fra Gunn Monica

    SvarSlett